2010. augusztus 14., szombat

Lehet-e 911-et mellékesen említeni?

Ételmérgezés->gyomorrontás->mozi->Eclipse->R. Pattinson->Remember me->911

Ételmérgezés vagy allergia... egyik opció sem tetszik. Főleg mivel az egyik kedvenc kajámról van szó...
Hányingerem van, fáj a hasam és tele vagyok kiütésekkel. Ez ebben a sorrendben jött elő csupán fél óra alatt. Erről eszembe jutott, hogy csütörtökön pedig gyomorrontásom volt, mert szerdán sokat ettem. Ugyanis moziba mentünk. Volna. De nem jött össze, ezért egy rakás kajával ültünk a Trafalgaron egy rakás egér mellett (ha arra jártok, akkor próbáljátok ki, hogy amikor ott futkosnak sokan és valamelyik megáll akkor jól összecsapod a két kezed. Nagy poén, mert több egér is kiugrik ilyenkor a fűből, jó magasra. Csak úgy pattognak, aztán elszaladnak. Tényleg nagyon-nagyon vicces :D Jah és ez ott van a galéria előtti sövénynél.)

Erről az jut eszembe, hogy előző szerdán a nagyon értelmes Eclipsre bezzeg összejött a mozizás. Erről a filmről annyit, hogy a story még mindig gáz, de a képek még mindig gyönyörűek. ÉS! végre sikerült találniuk egy olyan fiút ebbe ,,sorozatba" is, akibe én is kicsit beleeshettem. Mondjuk a végén ki is nyírták...
Mert hát én úgy gondolom, hogy moziba azért megyünk, hogy hagyjuk magunkat elvarázsolni és ebbe szerintem egy ilyen két órás ,,belehabarodás" is beletartozik. Néha :)

Robert Pattinson még mindig fintorog ha meg kell csókolnia szegény Kristen Stewartot, de igazából akkor is fintorgott amikor Emilie de Ravint tepertették le vele. Most tuti megsértek valakit (de egy jó poénért... öhmm... sima poénért is... én kb a lelkemet eladnám), de nem lehet hogy ő latens homokos? Amúgy én ebben nem foglalok állást, nem vagyok rajongója, de tökre meg tudom érteni, ha valaki beleesik, mert kurva jó haja van.
És ez a gondolatmenet futott most le az agyamban így hajnali 3-kor vasalás közben, minek a végén eszembe jutott, egy szerintem érdekes kérdés.
Innen az aki, nem látta még a Remember me-t és tök tudatlanul akarja megnézni, az ne olvassa tovább.


Szóval a film végén a főhősünk meghal, mivel éppen az egyik toronyban álldogál és nézelődik ki az ablakon.
Engem ott és akkor a moziban kicsit hülyén érintett, hogy 911-et csak így bedobják. A film nem erről szólt, és ez az egész csak a legvégén jött képbe. Így már nem volt idő szót ejteni a család katasztrófájáról, vagy bemutatni bármit is ezzel kapcsolatban. Semmi. Megtörtént, mutatták, fiú meghalt, család sír, ennyi. Sajnos nem is igazán, tudom ezt megfogalmazni, de én úgy érzem, hogy ez a szept. 11 dolog nem lehet mellékszereplő, ahhoz túl fontos. Nem azért mert Amerika, hanem, mert emberek. Pont olyanok mint én.

Hát körülbelül ennyi. Ennél jobban sajnos tényleg nem tudom megfogalmazni, de már régóta rágódom ezen (a filmet még májusban láttam, ha jól emlékszem).
Ezúttal tényleg érdekelne, kinek mi a véleménye erről?

Update: Esküszöm nem írok többet erről a témáról és ezzel lezárom. De még szeretném leírni, ahogy most gondolom. Vagyis inkább csak a filmről, meg úgy általában erről használat dologról. Szóval ez az első ilyen film, ami nem 911-ről szól, de megemlíti. Valahol el kell kezdeni, az embereknek meg szokni kell (nem tudom milyen lesz már, ha majd nem lesz olyan o-o érzés ahányszor szóba kerül, de ez most mellékes). Ennek a filmnek tulajdonképpen így kellett végződnie, így volt megírva és bár kicsit groteszk, de mostmár tetszik. Folyik az élet, az emberek el vannak a saját ,,magántragédiájukban" és akkor jön egy teljesen váratlan, addig elképzelhetetlen és banális dolog ami véget vet a dolgoknak. Nincs megoldás csak egy BENG! és ennyi.
,,I don't see the ending as cheap.. it just shows how everyone has their own lives and this shows someone's life in particular who happened to be in the wrong place at wrong time.."

5 megjegyzés:

  1. Nem tagadom, hogy ezt a filmet Robert P. miatt néztem meg, mint színész nem győzött meg továbbra sem, de a haja tényleg eszméletlen (:D). Ebből kifolyólag nem tudtam, nem olvastam előre spoilereket, hogy mi a vége, így mikor távolodott a kamera és kiderült, eléggé arcon csapott, hogy jézusom, de különösebben nem zavart, vagyis ezen a problémán én nem kezdtem el agyalni, amint most te. :)

    Szerintem ez pont abba a körbe tartozik, ami mindenkiél egyéni határ, érzékenység, stb., nekem ez így tetszett, bár fura azért, mert kicsit reménykedtem, hogy happy end lesz, aztán végig bennem volt, hogy akkor miért ez a címe?! és tessék...

    VálaszTörlés
  2. Szia Amélie!
    Tök jó mikor így egy számból a számlálón, ember lesz. Örülök, hogy írtál :) Szóval szia, nice to meet you! :D
    Amúgy teljesen igazad van abban, hogy egyéni határok vannak. Lehet nekem ez a 911-es dolog azért is ilyen ,,érzékeny" pont mert leheletnyit érintett voltam benne. De a Londoni, a spanyol és főleg legutóbbi orosz akció (na az tényleg durva volt) is elég élesen megmaradt. Nem is tudom miért, mert ugye tenni nem tudok ellene, de gyűlölöm az ilyesmit, mert nem fair.
    Azt hiszem ez egy kicsit komoly téma egy ilyen bloghoz, de örülök ha van partnerem ilyesmiben is :)
    A Remember me-ben a kedvencem, hogy nincs happy end (nem szeretem)és biciklivel járnak. Furcsán vonzódom a nagyvárosi-biciklizéshez :D

    VálaszTörlés
  3. Itt vagyok már egy ideje, olvaslak mindig, csak nem szoktam kommentelni. :)
    Nekem meg pl nem annyira az, mert mindig olyan távoli dolognak tűnt, nem akarok szívtelen lenni, tényleg borzasztó volt és az is, de egy magyarországi városkából más, meg semmi érintettségem sincs.
    A biciklizés jó volt, tök jó városban bringázni, eljutni egyik pontról a másikra, mondjuk New York-ban még nem próbáltam. :P

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Engem az döbbentett le a film végén, hogy egy ilyen, ugymondd 'hétköznapi' történetet, ilyen váratlan módon kötöttek össze egy ekkora eseménnyel. De igazából én csak ettől a befejezéstől kaptam meg azt, amit vártam a filmtől. Nem tudtam előre róla sokat, azt sem, hogy hogy végződik, mégis valami nagyra számítottam. És végig nem éreztem, hogy az meglenne. Aztán bumm...
    Az Eclipse... háát Robert Pattinson nekem soha nem lesz a kedvencem. És a Twilightból is még mindig az első részre szavazok.

    Jó olvasni téged!

    VálaszTörlés
  5. Haha, egérkék :D Jaj, de édes :D Valahogy nekem leginkább patkányos élményeim vannak, amennyiben kültérről van szó, az egérkék meg a házban. Emlékszem, hogy hallgattam, amikor éjszakánként játszottak a papírkosárban, ameddig sikerült az összes lyukat betömnöm a angol falakon.

    VálaszTörlés